+Follow | Dashboard
Another day, another chance to right the wrongs of yesterday.
aishOSEM?
About | Links
| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |



hye!aish here

Heyy you! Assalamualaikum!

Nothing much. Update setahun sekali. Cuma sayang nak delete blog ni sbb dah 10 tahun.
say what!! 10 tahun guysss. haha. So entry byk tu semua zaman hingusan.lol.

Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-



The Story Begins!



✿ D3000! finally! ✿
Tuesday, March 23, 2010 | 3:43 PM | 3 cakap cakap
OUH YEAY!! now,its mine!! nikon D3000.. heh,,thnx mak! thnx yeah siblings kuh! syg korg lebeyh la!! haha..so,,lets start the job! haih,,kene blaja byk bende btw.. nvmd..it's my soul!
ouh finally! ;DDDDDDD

Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.