+Follow | Dashboard


Aisyahira Melan Omar
Another day, another chance to right the wrongs of yesterday.
aishOSEM?
About | Links
| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |



45953573-10215484187891885-3172632005854625792-n

Heyy you! Assalamualaikum!

Nothing much. Update setahun sekali. Cuma sayang nak delete blog ni sbb dah 11 tahun.
say what!! 11 tahun guysss. haha. So entry byk tu semua zaman hingusan.lol.

Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-



The Story Begins!



✿ tagged by amachanchin.. ;p ✿
Thursday, April 22, 2010 | 5:26 PM | 2 cakap cakap

Bekas kekasih saya adalah
perompak bank???nahh,,takot nye..haha.. ;p

Saya sedang mendengar
lagu ank itik tokwi..auchh,,chumeyl je.. ;0

Mungkin saya patut

diet diet dan diet..oke,,lemak aq semakin aktif diternak..grrr..

Saya suka
snap snap snap.. ;)

Sahabat-sahabat baik saya
siti nur shidot selaku penasihat
eja selaku pendengar setie
alin selaku partner gusip
yan selaku rakan bergojes
faiz selaku penggeli hati.hah?haa..
hafiz selaku driver..haha..
classmate 5a2,tijb selaku penceria hidup
company charlie kem pagoh selaku ahli2 gojes.

Saya tak paham
subjek kimia..bahaha..tak la,,sy tak phm kalo ade org yg terlalu hipokrit utk mnjd bagus dimate org laen..nahhh,, wat the funfair la kn! grr..

Saya kehilangan
org yg plg aq syg dlm dunie nie..ayh aq,hj melan b. hj omar,,al-fatihah...

Ramai yang berkata

ouh lapar la tyme2 cm nie..haha..

Makna nama saya

ntah,,jap tny mak..hihi..

Cinta itu adalah
perasaan yg sukar ditafsir

Di suatu tempat, seseorang sedang
cari anai anai?? ;p

Saya akan cuba
dapat kn anugerah dekan kat uni ke kat matriks ke...haha..brangang la kaw! eh,,tp possible kn..

Ayat SELAMANYA membawa maksud
tu pekataan la bukan ayt,..hee.. mknenye lame2 la..

Telefon bimbit saya
sony ericsson je..w2001 je.. hoho..

Bila saya terjaga dari tidur
tengok kipas pusing..

Saya paling meluat apabila
bile org pndg paiseyh je kat aq..pe hal?ade hutang?ko ingt ko hot??aq gojes tao! haha..

Pesta/Parti adalah
haish,,penuh maksiat!

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
kude laot?haha..

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
dr form4 smpi skrg.. ;)) bahagie!

Hari ini
kemas rumah,basuh baju,jemor baju,online..

Malam ini saya akan
lipat baju..nahhh..penat2..

Esok pula saya akan
ntah,,sape nk date ngn aq?? haha..

Saya betul-betul inginkan
UPNM..grrr,, makkk,,sy nk msok situ!!

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
asl gemok sgt nie!!

Pusat membeli-belah atau arked permainan
pusat mmbeli belah kutt..

Makanan Barat atau Jepun
jepon sumpah aq ta bule telan dol..hadoii,,,kembang je tekak den ni..

Bilik yang terang atau gelap
terang kot..tatot la gelap2..derr,,gedik nk mmpos..

Makanan segera adalah
tidak menyihat kn..

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
"kak aida,nnt kalo nk pegi,,ckp tao..nk kirim" hihi..

Siapa yang anda nak Tag?
aweyn,lija,hany,mira utikka


Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.