+Follow | Dashboard
I believe in Islam. I believe in Allah and peace.
aishOSEM?
About | Links | Stuff

| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |


Heyy you! Assalamualaikum! Welcome to my World. Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-
bottom







The Story Begins!

FZAM
Saturday, December 25, 2010 | 12:44 AM | 1 cakap cakap
*should be posted 5 days before -__________-


hurm,,20 dec 2010,, special date oke,..haih haih,,malu malu plak haih.. urm,,genap setaon sy ngn awk..20 dec 2009,,awk nk sy,,*ayt tak bule bla..tukar sket ayt,, ^awk melamar sy...ceit!! haha..mase tu sy cume rase buat ade ade je kot..so,,dgn rase mengantuk,,terime je lah kn..haha..sumpah jht weyh awek kaw! sebulan due bulan tige bulan,,e eh,,makin lebar plak kn senyum aq..haa,,da nmpk da konsep dy kn..makin terapung2 plak kn..hee.. setiap ari,syg tuh makin solid kot..hee.. hari2 awk kol sy,,msg sy,,lyn ngade sy,,..iloveyou lah!!



b,,awk tao tak,,setiap saat awk buat sy rindu kat awk,.haish,,mmg meghoyan la kn kalao tak dgr suare awk..setiap kali awk ckp bye,,dan dan rase nk nanges tao!!hee,,sumpah gedik..tp sbb mmg sy tanak lepaskn awk kot..hurmmm,,awk mmg da gune2 kn sy kn b..hehe.. bile sy majok,,ade je idea awk nk pujuk kn..ade je idea nk kembalikn sy punye ketawe kn..awk sorg je kot yg bule buat cmtuh..haish haish.. bile sy sakit,,awk punye risau mcm hape je kn..tyme tu jugak la sy rase tanak sehat sbb nk manje2 ngn awk sbb tyme2 cm tuh,,awk jadi super caring taok..haha..erm,nk tao tak,,sy suke bile awk pggl sy manje...haha,,walaopon hakikat nye sy tak manje..sy suke jugak bile awk pggl sy cinte,,rase mcm jd fasha sanda kut..haha..keep it up babe!! haha.. ;p




syg,,sy tatao sejaoh mane hubungan kite nie,,yg pasti sy cume sgt berharap yg sy bule jadi milik awk.. ;) jgn brani2 nk cr org lain oke ,,or else ade yg kene tumbuk dgn tangan belemak nie! bahaha... bile kite nk jumpe?sy mcm tade jwpn la b..haihh,,tade kekuatan lah..adeh,,mungkin bile org bace nie,,mereka rase mcm nk baling kulit pisang,kulit telor,kulit kerang dan segale jenis kulit lah kat sy kn dan mmpersoalkan knape sy tanak jumpe awk..oke,,bukan tanak okeyh! tp belum lg..sy ade alasan sy..haihh,,awk bule tggu kan yanggg.. ;)) tggu keyh.. sory sory..




hurm,,,syggg,,thnx utk semuanye keyh..thnx sgt2 sbb bahagiekn sy setiap mase..thnx sbb sggup bersabar ngn kerenah sy... syg awk..rindu awk..




iloveyoumorethanyouloveme hubby!!






Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.