+Follow | Dashboard
I believe in Islam. I believe in Allah and peace.
aishOSEM?
About | Links | Stuff

| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |


Heyy you! Assalamualaikum! Welcome to my World. Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-
bottom







The Story Begins!

senjakala
Thursday, April 28, 2011 | 4:16 AM | 0 cakap cakap
ini cerita senjakala.eh eh,,bukan cerite abg syg aq ZA tuh..bukan bukann.

kejadian berlaku kire2 pukul 7.30..aq masih kat lappy mengonlinekan dr..maghrib2 pon on9 lg,hish..*cuti lah.hihi*
CERITE DIPENDEKKAN.
qasih,ank sdare aq.maen lompat2 kat tangge.dy tak penah turun tangge tanpe pegang hand rail tuh.tp td,dy tak pegang dan melompat dr satu mate tangge ke satu mate tangge yg laen ,bermule dr anak mate tangge ke empat.turun ke tige,dan reaksi aq 'qasih,jgn lompat2 camtu la' .dlm mase aq nk sambung ayat aq,,dy yg cube lompat ke mate tangge kedue tersadung dan tersasar dan terterumus.jatuh ke mate tangge due,satu dan kepale mencapai lantai.

tak ke panik!! menangis smpai tak de suare dan pengsan..GILE KAW! CUAK NAK MATI!!!! everyone was like %&(#@$!!! goncang2 bdn dy,tepuk2 .and in 5 second i guess baru dy sdr dan nangis sekuat kuat nye.hambek kaw,tanak huru hare lagi kn ummi ngn walid dy..tros g hospital..thnx god hosptl dkt ng uma kitorg..

alhamdulillah,doktor kate dy oke,da x-ray pale,tade pape.tp kene pantau dy jugak,takut effect pape sbb kple jumpe lantai dulu..

hishhh,,sumpah seriau gile weyh td! ya allah..

org tue2 kate jgn maen2 tyme senja,..hishhh..



qasih qasih,buat org cuak je lah! seriau busu tao tak! hishh..
tak mo lompat2 mcm tu lg tao syg..


Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.