+Follow | Dashboard
I believe in Islam. I believe in Allah and peace.
aishOSEM?
About | Links | Stuff

| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |


Heyy you! Assalamualaikum! Welcome to my World. Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-
bottom







The Story Begins!

rainbow cupcake
Wednesday, May 18, 2011 | 12:47 AM | 3 cakap cakap
yeybaaaa yeyybaaa..wehuuu.. :) slm slm..

hari nie aq try buat cupcake..act,dulu2 slalu buat.tp da lame tak buat..lame la jugak kot tak buat.. asyik buat chocolate cake je.hehe.so,bedal je lah kan.. tp kali nie,cupcake aq cun sket.hehe..RAINBOW CUPCAKE. hee..

hmm,,kalao nk cite kat hincik keding aq kn,,dy ta penah bangge pon awek dy nie pandai buat cupcake.haha. nnt dy ckp "habis kalao kite da kawen nnt,takkan awk nk bagi sy make cupcake,muffin ngn cake2 je hari hari?"..jht budak tu..haha.

ahhh,,itu sume tak penting,yg penting org yg mkn cupcake aq nie sgt berpuas hati..aww awww.. abg aq siap soh jual lg,,hiks..so,,kalao ade yg berminat,bule tempah kat aish eh..cewahh..ahaha..



after mix2,,devide into several colours. :)


tarraaaaa.... :)
cantik kan!! haha..prasan aq nie.but i really like it..


ini dlm die..yummyyy.. :D


:D


my rainbow cupcake. :)



nk tempah??come come..haha..
poyo je aish nie. ;p



Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.