+Follow | Dashboard


Aisyahira Melan Omar
Another day, another chance to right the wrongs of yesterday.
aishOSEM?
About | Links
| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |



45953573-10215484187891885-3172632005854625792-n

Heyy you! Assalamualaikum!

Nothing much. Update setahun sekali. Cuma sayang nak delete blog ni sbb dah 11 tahun.
say what!! 11 tahun guysss. haha. So entry byk tu semua zaman hingusan.lol.

Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-



The Story Begins!



✿ berblogging dan berpom pom =.=' ✿
Friday, July 22, 2011 | 3:38 PM | 2 cakap cakap
peeps!! poops!! paapssss!! hey hey.. :D

ini entry errr errr,,entry ape yea..lost of idea lahh..tajok gua pon ahh tak ahh je kan.. bace je lah smpi lebam! ;p



nahhh,,ini blog gua.. lu ade blog? lu tade lu punye pasallllll.haha.. blog gua nie gua buat end of 2008 kot.ade lah dlm tige empat tahunnn..hmm 2008,,tak ramai lagi kot yg ade blog.haha.ske ati aq je maen hembus.tak la,,i mean dlm kelompok rakan rakan gua same ade alam maya atao alam nyata,rata rata tade blog..tak tao lah kenape.mungkin pade mase tu,sebuk ngn pmr dan spm kutttt.hihi.. atao pon mungkin mereka tak rase yg buat blog nie best mcm main pom pom. *err?ape kaitan.haha.




oke lahhh.. gua pon tak tao ape motif sebenar entry nie. tp cube mengimbau dulu dulu punye crite. penah tak jumpe "please follow my blog" ,,tak pon "follow me follow u" , tak pon send msg kat kwn kwn,, "weyh! follow lah blog aq!" fiuhhh..gua tak buat cm tu.hihi.. stakat "follow me follow u" tu ade lahh..itu zaman jahiliah gua lahhhhhhhh..pffftttt =.='





HAHA..mcm klaka je bile igt dolu2,,nafsu utk menambah follower sgt membuat buakkk..sanggup nie blogwalking smpi tgh2 malam nk follow blog org so that org tu follow kite blk.. pfffttt! gua pon pelik knape perangai gua mcm tu.hahaha.. bile usia da makin matangggg *ceittt*,, baru lah gua faham erti blogging sebenar..CHOIIII,,SILE BAGI BUKU LALI. x_____________x'


tade lahhhh, skrg nie kire mcm blogging utk diri sendiri,blogging utk jiwa sendiri,blogging utk perasaan sendiri,,dan blogging tanpa harap org bace.. mmg lah share kat fb sume tu.tp tu just updates je.dan tade lahhh gua nk nangis smpi gune 3 kotak tisu kalao org tak bace blog gua. *sungguh hiperbola..


and bile gua update, pastus gua tgok kat tepi tu ade lah 7 8 ketul makhluk jengah jengok kat blog gua nie,gua rase mcm woahhhh osemm. HAHA.. tipu jelah! ;p rase appriciate lahh ade jugak org nk bace blog yg tak best mcm blog si boyot ni. and bile lepak ngn mmbe2,, gua realise that diorg mengikuti perkembangan gua dan menjadi stalker gua.ouh no mannn.. even mcm lame tak jumpe or lame tak lepak chill ke,,they still tao gua punye life. oke gua terharu jappp.. haha.. =.=' choii..


nak masok perenggang 6 dan aq masih ta tao ape motif entry ni =.= haha..
dan dan dan kann,,sekarang bile jumpe org yg ckp "follow me,follow you", mcm nk ketawe.. ouh mungkin mereka belum dpt seru berblogging sebenar..ceyh!suke hati paru paru aq je. haha.. and,gua masih tak tao ape motif org buat give away dan contest melanah lanah.. adekah kerane nafsu utk menambah follower? errr.. -..-'



oke ni last paragraph utk entry tak bermotif.haha.. just wanna thnx utk INSAN INSAN CANTIK DAN HENSEM yg bace blog gua.. appreciate it babe.. haha.. gua menulis bukan utk mendapat publisiti *ceyh geli je ayt tuih tuih*..hanye menaip ape yg terlintas utk dikongsikan.dan menjadikan bahan geli geli utk dibace pade mase akn dtg.. HAHA.. kalao aq da tua,bace entry 2008,ouh mannn,, gelak geli geli je lahh kn.. =.=' HIHI..

thnx once again readers and stalkers. *bajet ade stalkers :D

thnx jugak bace entry yg tak bermotif nie =.='

dari insan lemah yang berblogging. MUAHAHAHA..





Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.