+Follow | Dashboard


Aisyahira Melan Omar
Another day, another chance to right the wrongs of yesterday.
aishOSEM?
About | Links
| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |



45953573-10215484187891885-3172632005854625792-n

Heyy you! Assalamualaikum!

Nothing much. Update setahun sekali. Cuma sayang nak delete blog ni sbb dah 11 tahun.
say what!! 11 tahun guysss. haha. So entry byk tu semua zaman hingusan.lol.

Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-



The Story Begins!



✿ CCOC :) ✿
Monday, July 25, 2011 | 9:44 PM | 0 cakap cakap
assalamualaikum!

hye guys!! hello holla.. ayuh lambaikan tangan keatas smbil menganggguk nganggukkan kepala.. damnn! apekah? haha.. *layan je lah. =.='

ini entry meliyurkan air liur . err? haha..

gua rase gua mcm da kene sawan bake bake lahh.. asyik keje nk bake bake je.. rasenye bil elektrik melambung lambung kut bulan ni. haha.. dok keje kat oven je.. semangat over kot sejak sejak gua dpt oven baru nie. hihi..

cupcake dah,muffin da, marble cake da, chocolate cake da, orange cake da, banana cake da, roti pon dah! ape yg belum babe! cookies cookies yaww! so, hari nie gua try buat cookies.. first try.. not bad lah! aww.. haha.. rangup yaww,suke!


tak sempat nk isi dalam balanggg.. sume da makan. =.=' haha..tape lahh utk family tersayang :)



there you go :D


CCOC ^____^
CRISPY CHOC OAT COOKIES :)
mcm munchy oat crunch babe! haha.. korg beli kat aq je,, murah sket. hahahahah.. :)





PICTURE HAD BEEN DELETED.

gamba gua tanak tggl knn..haha..lately mmg suke promot gamba sendiri kat blog.ouh mannn.. ;p



itu saje :)
esok ade permintaan dr akk gua,nk pizza plak haihh.. tgok mood gua dulu ye hakak! ;p




Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.