+Follow | Dashboard


Aisyahira Melan Omar
Another day, another chance to right the wrongs of yesterday.
aishOSEM?
About | Links
| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |



45953573-10215484187891885-3172632005854625792-n

Heyy you! Assalamualaikum!

Nothing much. Update setahun sekali. Cuma sayang nak delete blog ni sbb dah 11 tahun.
say what!! 11 tahun guysss. haha. So entry byk tu semua zaman hingusan.lol.

Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-



The Story Begins!



✿ hari bergediks tok mak dan nenek ✿
Wednesday, July 20, 2011 | 9:36 PM | 0 cakap cakap

sile beri tumit terhadap tajuk gua. =.=

hari ni gua jln jln ngn tok mak gua yang tersyggggs! haha.. woahh..sgt osemm..

ni tok mak gua! cantik kan! ouh mann,,taken lah! ;p



sprti yg dirancangggg,,tok mak nk hambek gua pukul 10.. ouh oke,,smpt gua nk kemas kemas rumah japp.. sdg elok gua sapu sapu ruma,,bule plak tok mak syg gua ni kol ckp nk smpi.ouh no mannnnnnnnnnnn.. tak mandi lagi =.='''


hambek kawwww..gelabah tak gelabah ayam lah gua knn. terus bergegasssss mandi dan iron baju dan siap siap dan oke gua semputttttttttttt...


yan borak borakkk lahh dgn mak kat bawah.. yan?ouh yan tu lah tok mak saya!


pastuh kami ke mane??jusco tebrau city mall :) bule plakkk tak tao jln kannn!! haha.. slh masok simpanggg g masok hospitall.haha..mcm bangang je..movie time babeyh!! slh masok panggung! bilik nombor 4 lahh!! bukan no 3!! confident je kannn nk duduk,siap nk mrh org yg duduk kat sit G7 DAN G8 tu..skali slh!! damn it!! bengangg je.. oke dah,habis..woahh,,HARRY POTTER sgt osem weyhhhh!!!! walaopon dlm panggung tuh 10 org je. hahha.. plus,ade plakkk pause2 kan tgok movie,smpt g toilet jap.haha..lawak jee..padahal rosak knnn..hishh,,bule plakkk wayang nk rosak.nsib baik kejap je.



pastu jln2 ronggeng ronggeng dan buat muke annoying mcm zmn muda mudi dolu! haha..yan,kaw annoying! haha.. byk betul cerite! itu ini! seronok woahhh.. pastuh soddot msg plakk,,ade birthday party. tp mlmmm..oke da plan da,,tok mak tidur ruma nenek!!! pastu bule g uma soddot.. oke,,p bagi tao mak ekau!



ouh mannnnnnnn,mak beliau tak bagiiiii..sedih nyeeee..sobss sobbsss. T___________T
tape lahh,,next time hunnnn..


pastu nk mkn GCB,lupe plak tebrau city tade mcD.kuno betul lahh.. pastuh kluar lah ,,ronda ronda cari makanannnn! alih alih da sampai city square! haha.. lawak jee.pastu tak reti nk masok parkinggggg.. haha..pastu da masok tmpt parking ,tade kosong plak dekat stgh jam.haha.. sgt osem weyh ngn tok mak punye glabah kucing!



usaha memujuk bonda beliauuuu.. =.='' *tak berjaye.



pastu g lah melahap GCB.. dan jln jlnnn dan blk..yeahh! oke sedih japppp.. hihi


yan ouh yannnn,,tok mak kuh sygss,,thnx for the day hunn.. thnx jd driver gua.. :D

ILOVEYOU!!


^_^ HUG!!
*sile abaikan muke gua yg tak ikhlas tuh.hahaha..muke aq semakin huduh untuk di ambil gamba =.='



yan,thnx!! :D




*entry kali ni byk 'PASTU'..bace sampai lebam. =.=




Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.