+Follow | Dashboard
I believe in Islam. I believe in Allah and peace.
aishOSEM?
About | Links | Stuff

| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |


Heyy you! Assalamualaikum! Welcome to my World. Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-
bottom







The Story Begins!

surat untuk ayah
Wednesday, July 13, 2011 | 1:57 PM | 0 cakap cakap
assalamualaikum,,

ayah ayah!! musim durian woooo skrg! smlm cik zah bagi due biji,,tp tekulat kulat je sume nk mkn knnn..pastu td abg adi g beli.ade lah dlm 8 biji kot.woahh,,sdp sdp.. favourite ayah kan! tringat kat ayah je time mkn durian..hmmm,, mak pon ckp "dulu ayah kaw ade,dy yg tukang kopek, kite mkn je". haha..tu la tu,,skrg da tade tukang kopek daaa~~ hihi..tp masih bule mkn lah,,walaopon agk mengantuk nk tggu durian tu di bukak. HAHA. ayah nk tao tak,ari tu abg otet tepon,dy kate dusun ayah kat muar tu pon da bebuahh,,nnt bile da gugur dy kate dy kol.woahh,,tak sbr nk blk kampung! kalao ayah ade lagi best! tape tak pe lahh,,ayah pon ikut jugak knnn.. erm,kat sane pon msti ade durian lagi best kn! hihi.. k la ayah,,just a short letter to inform bout durian,your favourite ,and mine too! bye ayah,,ouh yea,jumaat nie rslt upu kuar,doakan adk tao ayh! bye yah! syg ayah..rindu sgt sgt sgt super sgt!!
jage diri baik baik! :)




Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.