+Follow | Dashboard
I believe in Islam. I believe in Allah and peace.
aishOSEM?
About | Links | Stuff

| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |


Heyy you! Assalamualaikum! Welcome to my World. Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-
bottom







The Story Begins!

tisu adalah kawan baik air mate.terima kasih tisu, HAHA.
Saturday, July 30, 2011 | 6:34 PM | 0 cakap cakap
assalamualaikum.

ini entry utk si die.yg lain tak payah bace. haha..


mood ; bersame sekotak tisu dan air mate dan kebengkakan mate. haha.. T__________T


awak,sy mntk maaf. sy amik mase yg lame utk kumpul kekuatan.utk terus terang ngn awk. susah tao awk.susah sgt...tp sy cube dptkn pertolongan Dia.. alhamdulillah,Dia pnjamkn kekuatan kat sy utk berhadapan ngn awak..bukan senang,ye,tak senang..dr perempuan yg awk knl dulu,,sy mengaku sy bukan yg terbaik.tp sy nk jadi org lain. sy dah tanak jd org yg dulu.. sy tao keputusan sy nie buat awk sedih..and yes,sy pun sedih..tp sy redha kalao sy kena sedih skrg,,drpd sy sedih di perhitungan mahsyar nnt sbb bende bende yg sy buat yg Dia tak redha .. takpelah.tak perlu lah sy nk tulis pnjg pnjg. we had a long chat kn.sy da terangkan kat awk semua nye.terima kasih sbb faham sy. alhamdulillah.. cume sy nk mntk maaf utk semua yg sy buat kat awk.sory sbb sy lupe nk jage batas sy bile sy dgn awk..erm,psl benda yg sy mntk tlg awk tu,sy harap awk bule tunaikan ye.sy harap sgt. sy tao awk mampu buat.

awk,sy tak kesa kalao awk text sy lps nie.utk tny khabar,utk tny pasal stdy,utk ape ape je lah yg bg manfaat.even utk tlg buatkan assigment awk mcm dulu dulu pun insyaAllah sy bule tlg kalao tak sibuk.hihi.. tp sy harap awk tlg sy.tlg sy utk jadi better than i am,.thnx utk semue nye yg awk pernah pinjam kan utk sy.kasih syg awk,hati awk,mase awk..sy tak bule balas blk. mcm yg sy ckp kat awk,insyaAllah buat mase nie syg dan cinte sy hanya utk Allah,,tp kalao satu hari nnt dy suruh sy syg awk,sy tetap akan jd milik awk.insyaAllah. :) tp kalao tak pun,sy yakin dan sy doakan awk dpt perempuan yg baik.sbb awk baik,sgt baik..perempuan yg baik utk lelaki yg baik mcm awk. :)


fikri,terima kasih sbb faham sy,insyaAllah awk akan oke.sy pon oke :')







Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.