+Follow | Dashboard
I believe in Islam. I believe in Allah and peace.
aishOSEM?
About | Links | Stuff

| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |


Heyy you! Assalamualaikum! Welcome to my World. Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-
bottom







The Story Begins!

DIA datangkan mereka :)
Wednesday, August 24, 2011 | 1:53 AM | 0 cakap cakap
Assalamualaikum. :D


izzyan nawwarah , farhaana , izyan jamal , nur laili , aisyahira

omellll kannn gambar kat atas nie.. *the word 'omel' inspired by izzyan nawwarah hahaha.

hmm,title entry nk mengancam kan.mereka tu siapa? mereka yg ade dlm gamba katun kat atas..hihi..

once i decide to make a hijrah,,they came into my life. mashaAllah,,bersyukur nye aq dipertemukan dgn mereka..leyli,classmate time kat matrik..yan dan izy J satu kuliah.tapi dulu tak kawan ngn izy J,kawan ngn yan je.kann kann.. hihi.. fna,,new friend,new osem friend or sister perhaps ;)

diorg nie semue banyak sgt tlg aq..support aq dlm usaha aq nie.. :') terharuuuu..hihi..byk bagi tunjuk ajar..secara langsung atao tak langsung,,pendapat mereka,entry blog mereka banyak bagi inspiration lah org kate.hik3.. *oke baling pasir kat kite! ;p

kalao nk ikut kan,masing2 ade ilmu yg sgt2 bermanfaat..dan slalu share2 same2..suweeettt kannn kitoranggg.haha,,

diorang ni lahh kawan baru aq yang aq syg sgt2 lahh.even baru je rapat,tapi syg sgt sgt.. ukhwah fillah abdan abada..

girlfriends,,syukran ya ukhti..kite tak kuat tanpe pertolongan DIA tp kite jugak takkan kuat tanpa kalian :')

jazakillahu khair..ana bahibbik.. <3


ukhwah fillah abadan abada insyaAllah..




Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.