+Follow | Dashboard
Another day, another chance to right the wrongs of yesterday.
aishOSEM?
About | Links
| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |



hye!aish here

Heyy you! Assalamualaikum!

Nothing much. Update setahun sekali. Cuma sayang nak delete blog ni sbb dah 10 tahun.
say what!! 10 tahun guysss. haha. So entry byk tu semua zaman hingusan.lol.

Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-



The Story Begins!



✿ ramadhan. ✿
Monday, August 1, 2011 | 3:58 PM | 0 cakap cakap
assalamualikum.

ini entry utk semua skali!
ye! utk semua skali! betul betul,tak tipu. :D


SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN


drpd Abu Hurairah r.a Nabi s.a.w bersabda ; "Puasa adalah pelindungan daripada neraka.Sekiranya seseorang daripada kamu sedang berpuasa pada suatu hari, maka janganlah bercakap kotor dan janganlah menengking.Jika seseorang mencela atau ingin bergaduh dengannya ,katakanlah "seseungguhnya aku berpuasa"


semoga ramadhan kali nie lebih bermakna dari ramadhan tahun lepas.mungkin ramadhan tahun depan kite tak sempat nk merasa..jadi,pulun habis lah tahun nie! pesta ibadah! :D


btw,aq nk mntk maaf kalao ade slh silap same ade sedar atao pun tak :) slamat berpuase kwn kwn!



Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.