+Follow | Dashboard
I believe in Islam. I believe in Allah and peace.
aishOSEM?
About | Links | Stuff

| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |


Heyy you! Assalamualaikum! Welcome to my World. Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-
bottom







The Story Begins!

surat untuk ayah
Saturday, August 20, 2011 | 1:37 PM | 0 cakap cakap
Assalamualaikum ayah..

wahhh,,lame rase nye tak tulis surat utk ayah..sory..sory sbb tak tulis surat dan tak ucap slmt menyambut ramadhan..erkk. belum habis ramadhan lagi kn,so slmt menyambut ramadhan ye ayah! hmm,,ayah, ayah sehat?mcm mane puase? msti seronok kan kat 'sana'..alhamdulillah. :') hmm,,sgt lah rinduu nk sahur dan iftar dgn ayah.. da 3 tahun adk tak puasa kat rumah,dok kat ceruk asrama.tahun ke empat,adk blk rumah, tapi adk masih tak dpt puase ngn ayah.utk selamanya. hmm,takpe.alhamdulillah.. mungkin Allah da tentukan yg adk puasa same2 ngn ayah cume 15 tahun je.mase kecik2 puase ke.haha. ;p

ayahh,dulu2 kalao bangun sahur je,msti ayah da bangun dulu kan,ayah qiyam,.sorg sorg..kalao lah adik dpt qiyam ngn ayah skrg nie.skrg ni turn adk pulak qiyam sorg2.tak pe,ayah sentiase teman adik kan??insyaAllah. :) rindu nk dgr ayah mengaji,rindu nk solat ngn ayah. :') insyaAllah,Allah akan sampaikan ape yang adik buat skrg ni utk ayah.. insyaAllah adik akan jadi anak yg solehah sbb adik nk doa adik utk ayah sentiase dimakbul kan.. ayah doakan yg terbaik utk adk ye.

kalao ayah tgok adik skrg,, adik rase ayah org pertama yg senyum lebar kot.. :D sbb ayah la dulu slalu pesan tutup aurat kan..from now on,insyaAllah adk akan jaga aurat sebaik mungkin :) jaga semuanya,solat adk,,amal adk,insyaAllah.. thnx sgt2 sebab ayah didik adk.didik utk jadi anak yg solehah..didikan yang sgt sgt sgt baik..sbb ayah jadi contoh yang terbaik utk adik :) insyaAllah,,adk takkan hampakan ayah,,dan mak..

ayah,,ayah doakan adik eh..doakan adk istiqamah utk berhadapan ngn semua ni..adk rindu ayah sgt.sgt sgttt.. ayah jage diri baik2.insyaAllah doa adk utk ayah takkan pernah putus hingga ke nafas terakhir adk :)

sayang ayah,,rindu ayahh.. jazakallahu khair. fi amanAllah. :)


yang sgt merinduimu,




Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.