+Follow | Dashboard
I believe in Islam. I believe in Allah and peace.
aishOSEM?
About | Links | Stuff

| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |


Heyy you! Assalamualaikum! Welcome to my World. Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-
bottom







The Story Begins!

sape nak merisik kite? erkk?
Wednesday, October 5, 2011 | 2:53 PM | 0 cakap cakap
Assalamualaikum.. *da bule lempang utk tajuk yg annoying gilaaa tu =.='

mood : berbunga bunga ibarat bunga raya.erk? =.='


whoaaa,,,beberape hari lepas,,aq dikejutkan dgn satu berite dr sorg sahibah aq yg aq syg sgt2 lahh,,yg ukhwah fillah sgt lah.. ehee..ade org merisik beliau whoahhh!! aicehhh,,aq sgt sgt lah excited gila gila..da siap call sahibah lagi sorg dan berjelessss bersama2! haha..ape pun tak bule.. seyes,aq sgt excited,,sbb aq tao beliau mcm mane..aq tao cinta beliau pada Allah dan Rasulullah buat aq kagum dgn die.die byk inspired aq :) untunggg nye awokkkk lelaki tu! kite tao laki tu bukan calang2 jugak kannnn..kite rase lahhh..kalao tak,mcm mane bule petik hadik manis yg sorggg nie.. ^____^v


awokk,,kite doakan yg terbaik utk awk..insyaAllah,kalao da tetulis jodoh awk dgn die,,awk tetap akn jd halal utk die..kite doakan keputusan yg awk buat adlh keputusan yg paling baik untuk awk dan islam..lahirkan zuriat yg dpt bantu agama Allah,insyaAllah.. aicehh,,zuriat terusss. haha. awk,,kite doakan awk jd mcm serikandi2 muslimah yg sentiase teguh cintanya pada Allah dan Rasulullah..nnt kite nk jd kendarat taooo!! hihi..


sgt sgt happy utk awk..jage diri ya ukhti..ukhwah fillah abadan abadan.. ;D




Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.