+Follow | Dashboard


Aisyahira Melan Omar
Another day, another chance to right the wrongs of yesterday.
aishOSEM?
About | Links
| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |



hye!aish here

Heyy you! Assalamualaikum!

Nothing much. Update setahun sekali. Cuma sayang nak delete blog ni sbb dah 10 tahun.
say what!! 10 tahun guysss. haha. So entry byk tu semua zaman hingusan.lol.

Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-



The Story Begins!



✿ universiti aq =.=' ✿
Friday, October 7, 2011 | 10:25 AM | 2 cakap cakap
Assalamualaikum.Bismillahirahmanirahim :)

currently in computing class.mane lecturer nie =.=' ahha..

semalam ade rokol palapes..YO YO syg berucap panjang dr kul 9 smpi kul 12..osem bukan? T.T padahal bual kosong2 je kut.YO tu young officer.. :) ni aq nk ceritoss;

-universiti aq tak bule pakai payung sesuke hati.ikut budaya,semua org tak pakai payung dan redah je bile hujan.erkk?

-universiti aq tak bule lenggang2 bawak nasi bungkus kat dlm plastik kedai tu,,semua kena masuk beg.erkk?

-universiti aq tak bule pakai seliper kecuali dlm blok. erkk??

-universiti aq tak bule pakai crocs..erk?

-universiti aq tak bule pakai sandle,semuanya kena bertutup.erk?

-universiti aq diwajib kan bagi slm kat semua org. :')

-universiti aq tak bule jln lenggang dan berterabur,,semua kena dlm kumpulan dan ade ic yg bawak.erk??




HAHAHAA... kaw rase universiti aq omel tak?? aq rase sgt omel lagi2 part payung dan nasi bungkus tu. muuahaha...

oke da diam.aq bangge ngn u aq,kaw da bule diam..erkk?? T.T haha..

entry ni tade motif..kbai. =.='

till then ,slm. haha.. :o



Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.