+Follow | Dashboard
I believe in Islam. I believe in Allah and peace.
aishOSEM?
About | Links | Stuff

| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |


Heyy you! Assalamualaikum! Welcome to my World. Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-
bottom







The Story Begins!

malas malasan
Saturday, November 12, 2011 | 11:28 AM | 0 cakap cakap
Assalamualaikum.bismillahirahmanirahim. :)

esokk balik upnm woihhhhh!!! sedih tak sedih lahhh kannnn... waaaaa,,makkk,,tanak balikkkk.tlg lahh tlg lahhh.. :( kaw tahu?assignment aq tak bersentuh pun woihhh..kaw tahu??naik cuti ni ade test tapi aq tak bace pape pun lagi woihhhhh.. itu mmg perangai lame gua babe.bile nk berubahhh.aq rase aq balik rumah utk tido je?erkk..mungkin aq nk ternak balik lemak aq yg aq dah buang sepanjang aq kat upnm,4 kilo woih! haha..bajet banyak je en.yg penting berat aq turun ogeyh.haha.motif? =.=

haihhh,berat nye hati nk tgglkan rumahh..sampai nangis2 ckp ngn mak tanak balik.haha..lawak giloss.mungkin sbb aq tak rase happy lagi kot kat sane..entah lahh.. :( tak jumpe sahabat pun..kak bib ngn kak alia je yg jadi kakak ukhwah fillah aq..kalao tade diorg msti aq meghoyan bosan kat sane.hmm. 4tahun,,lame nye 4 tahun tu!!! arghh! baru due bulan masuk,aq da rase mcm 2 tahun.series weyh.haha..mungkin belum best kot,mungkin nanti best kot..derrr.. =.='

hmm,,storylessss lahh woih snanye..dah lahh bye..erkk. =.=

Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.