+Follow | Dashboard
I believe in Islam. I believe in Allah and peace.
aishOSEM?
About | Links | Stuff

| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |


Heyy you! Assalamualaikum! Welcome to my World. Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-
bottom







The Story Begins!

husbengg
Thursday, May 24, 2012 | 3:49 PM | 0 cakap cakap
Bismillahirahmanirrahim.Assalamualaikum wbt.


heuheuheu..oke semua org! get ready,mood gedik aish dah sampai.oyomak gesek go! ==' *sile bagi kaki.






omel tak omel takk?? itew yg lukis ni tao awok.. *kbai gedik



oke dah,diam semua org! tukar mood matang! *sambil dialunkan alunan music box yg tenenenene tu.



dear future husbengg,



sy da tande right kan sume kotak diatas.. awak ade sume karisma tu kan? *demand*



sy bukan mencari seorg abid,yg 24/7 berteleku di sejadah , tak jugak seorg alim yang sungguh amat terlalu hebat dgn ilmu2 Allah,kerana sy sedar sy bukan sape2 untuk demand lebih,sy belum menjadi solehah yang Allah mahukan,mane mungkin Dia berikan si soleh utk sy..tp i always try to be better muslimah,day by day,hour by hour,second bye second, insyaAllah.. justeru, besarlah harapan sy, (mcm surat utk pejabat tanah) agar awk jugak berusaha menjadi hamba yg terbaik.



hmm,,cukup lah jika Allah izinkan sy untuk memiliki awak yang sederhana..yang berpegang dengan amal ma'ruf nahi mungkar,yang tidak meninggalkan tanggungjawab sebagai seorang hamba yg tawadu' kepada Penciptanya , yang tidak terlalu syadid menghukum sana sini , yang ,,err yangg,, err,, yang osem mungkin? haha. osem dari segi ape yeah future husbengg? osem ibadahnya,osem ilmunya, osem perwatakannya, osem tutur bicaranye, osem fikirannya,dan fikrah fikiran yg satu iaitu hanya Allah dan Rasul.dan yang paling penting,,mampu bawa sy pade jalan yg lurus,mampu berpegang teguh pada akidah yg benar,mampu menjadi abi yang hebat untuk bakal khalifah yang soleh dan solehah dari rahim sy ni.insyaAllah.. :')



sy tak tao siapa awk,sy tak tao dimana awk,,sy sgt berharap dan sy sentiase berdoa awk masih lagi di dunia dan dalam keadaan sihat dan sentiasa dibawah rahmatNya, amin, insyaAllah..




#tutup music box



OKE DAH,HABIS! hahaha.. gile kaw neh aish..

sbenarnye aq mental sikit,td jawab test fluid mechanic sgt susah.bile mls belajar,kite rase ape kawan2?kite rase nak kawin!yeahh.. #eh takk takk.. not nice not nice.behave sikit.Allah memerhatikan! ==,




kbai. =='


dari,si penulis entry tiade motif



Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.