+Follow | Dashboard


Aisyahira Melan Omar
Another day, another chance to right the wrongs of yesterday.
aishOSEM?
About | Links
| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |



45953573-10215484187891885-3172632005854625792-n

Heyy you! Assalamualaikum!

Nothing much. Update setahun sekali. Cuma sayang nak delete blog ni sbb dah 11 tahun.
say what!! 11 tahun guysss. haha. So entry byk tu semua zaman hingusan.lol.

Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-



The Story Begins!



✿ pelemah to pengkuat ✿
Wednesday, December 18, 2013 | 7:14 PM | 0 cakap cakap
bismillahirahmanirrahim.

Assalamualaikum. :')

hai belog.sihat? kesian.sepi. haha.

pheww,,rase peliks pulak nak tulis entry,like seriously lama gila tak mengarang.org pun msti dah unfollow aku.ehh? lol



Alhamdulillah,hidup,
hidup makin mencabar. 
hidup makin depenuhi stress
hidup makin dibusykan dgn assignmnent, project,report, lab, dakwah,usrah,tarbiyah. 
Alhamdulillah Allah busy kan aku agar aku tak sempat nak memikir yg tak penting dan perkara yg tak harus di fikir kan. :')

tapi kadang-kadang khilaf aku menjadi-jadi sampai aku terfikir kan selain Allah. :( 
Allahu, mcm mano lah den nak pasak hati 200% hanya pada Allah..
Manusia,
aku manusia, aku insan. biasa. lemah. kerdil..
ada moment moment bila hati terfutur selepas di bebankan dengan stress pelbagai penjuru. 
ahh, kau student third year je pun aish,, 
bukan jaga negara pun sampai nak stress berpenjuru bagai. haha.
ntah lah.. aku tak tau kenape terkadang aku miliki rasa yg mcm tu... 

hmm. saat ke saat, aku hanya mohon hidayah dari Allah.. hidayah yg kekal sampai aku jumpa Allah.. 

doakan aku?
doakan aku kuat.
doakan aku terus kuat utk mujahadah.
doakan aku kuat utk istiqamah.
doakan aku terus kuat utk bina tarbiyah dalam jiwa. 

-pelemah yg sentiasa ingin jadi pengkuat-
*bahase ape ntah pelemah pengkuat.hihi*



Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.