+Follow | Dashboard


Aisyahira Melan Omar
Another day, another chance to right the wrongs of yesterday.
aishOSEM?
About | Links
| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |



45953573-10215484187891885-3172632005854625792-n

Heyy you! Assalamualaikum!

Nothing much. Update setahun sekali. Cuma sayang nak delete blog ni sbb dah 11 tahun.
say what!! 11 tahun guysss. haha. So entry byk tu semua zaman hingusan.lol.

Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-



The Story Begins!



✿ pengulang dosa,yang sentiasa kejar cinta Allah ✿
Thursday, December 26, 2013 | 6:08 PM | 0 cakap cakap
bismillahirahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.


hye peoples! :')

sejak dua tiga menjak empat lima bermenjak menjakkk ni, post pasal stress je kann.. tak aci betul,dah lah lama tak update blog, pehtu, update2 je dok stres memanjang.. aigooo. maaf. maaf.. 

okayy.
Alhamdulillah.
berjaya reducekan stress sikit. 
lepas dating dengan Allah, 
lepas wechat sakan dengan Allah,,
Allah tak balas voice message, 
tp balas guna text message, Al-quran. 
every single thing yang aku mengadu kat Allah,bukak quran,spot the verse,
mmg sgt sgt buat aku terharu,
yang Allah sentiasa respon dengan apa yg aku cerita kat Dia :') 

Allahu..

kau tahu? 
aku banyak dosa. 
some sin,repent and repeat the sin. :'( 
tak tahu kenapa mcm tu.
iman lemah,taqwa goyah.
tp setiap kali dating dgn Allah, Allah slalu pujuk. 
so,mcm mana nak menolak untuk terus mujahadah? 

Allahu.

doakan aku?
doakan aku dan kau, 
sama-sama kuat untuk mujahadah.
kejar syurga Allah
kejar cinta Allah.
jadi muslim osem.
yang sayang Allah,
yang Allah sayang.


-pengulang dosa, yg sentiasa kejar cinta Allah-




Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.