+Follow | Dashboard


Aisyahira Melan Omar
Another day, another chance to right the wrongs of yesterday.
aishOSEM?
About | Links
| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |



45953573-10215484187891885-3172632005854625792-n

Heyy you! Assalamualaikum!

Nothing much. Update setahun sekali. Cuma sayang nak delete blog ni sbb dah 11 tahun.
say what!! 11 tahun guysss. haha. So entry byk tu semua zaman hingusan.lol.

Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-



The Story Begins!



✿ semalam 21,esok 22 ✿
Tuesday, December 31, 2013 | 11:57 PM | 0 cakap cakap
Bismillahirahmanirrahim
Assalamualaikum.



Alhamdulillah ya Allah.wa syukurillah.. yesterday! my day! birthday! whoaa! haha. kegigihan aku menyimpan nafsu nak tulis entry birthday diri sendiri gara-gara final exam berturut 30 dan 31 dec.pheww..

okay.
so first,

Thanked Allah,,
terima kasih kerana masih bagi peluang pada pendosa ini untuk terus memadam calit-calit dosa dari hari ke hari. 
terima kasih ya Allah kerana masih bagi peluang pada si kerdil ini untuk terus menerus merasai nikmat islam dan iman. 
terimah kasih ya Allah kerana memilih si hina ini untuk diberikan hidayah pelengkap iman.. 

Allahu rabb, 
21 tahun hidup, Allah bagi segalanya, tp aku rasa aku tak bagi apa2 untuk Allah. :( 
apa yang aku sumbang untuk islam? :( 
Astaghfirullah. 

Allah ya rahman, 
beri aku sedikit peluang lagi, 
untuk teruskan perjuangan ini, 
berikan aku kekuatan ya Rabb, 
berikan aku umur yang bermanfaat yang memberi manfaat pada umat dan agama mu. :') 

30 december 2013
terima kasih Allah untuk segala nikmat sepanjang 21 tahun dan seterusnya.


dan people,
thanks for the dua' and wishes!! 
sorry lahh tak dapat respon semalam sbb semalam dan hari ni ade paper final.sempat like je kat fb, retweet kat tweet..text semua tak sempat..sobs sobss. apa-apa pun terima kasih! terharu iollss. hihi.
semoga apa yang didoakan untuk diri ini berbalik semula kepada kalian. :')
semoga saya dan kalian berada dalam kalangan yang Allah sayang. amin.

Allahu,, seriously terharu dgn dua' dari sahabat ukhwah fillah,panjanggggg. haha.
dan msg dari kawan lamaa,,aku clumsy ke weyh?erkk,ye kott...haha.thnx :')


cake tu,,utk skod engineering 5thROTU yang lahir disember. terharu iolss ade nama kat situ even dpt setengah slice. hahaha.. dan random wish yang sempat aku capture.

random wish. :')

instagram,twitter,text,fb.. terima kasih untuk semua yang wish :')



dan untuk bonda, abang ayol dan kak didi,
terima kasih sangat sangat datang semalam!!
Allahu..
Allah je yang tahu betapa terubat nya home sick patik ini. hahahaha..
terima kasih abg ayol,, tunaikan permintaan hadia birthday pelukan mak. :')
walaupun bersusah payah nak masuk penjara upnm ni. hahaha.

mak, terima kasih untuk segala-galanya.segala-galanya.seriously everything. :')
sayang makkk!!


kak didi, abg ayol dan mak :') 


mak yang sangat dirindui. :D kak didi comel.haha.kbai. ;p


hadiiiiyyyyaaahh.. :D sangat sukaaa gilaaaa.semua nyaaa.. thnx mak,abg ayol and kak didi :D #pink


gift from wanee..thanx adik sayangg. :') sukaaaa.paper beg polka dotttt.haha.


ohh,,terima kasih jugak untuk sorg sahabat yang bagi hadiah bacaan surah al-mulk through phone. :') speecless. haha.terharu.terima kasih ye awak. :')





alhamdulillah untuk semuaaaa..



ohh. entry terakhir untuk 2013. :D 

semalam umur aku 21, dan esok, 22.
bye!


-happy aish-







Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.