+Follow | Dashboard


Aisyahira Melan Omar
Another day, another chance to right the wrongs of yesterday.
aishOSEM?
About | Links
| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |



45953573-10215484187891885-3172632005854625792-n

Heyy you! Assalamualaikum!

Nothing much. Update setahun sekali. Cuma sayang nak delete blog ni sbb dah 11 tahun.
say what!! 11 tahun guysss. haha. So entry byk tu semua zaman hingusan.lol.

Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-



The Story Begins!



✿ bukak pagar ✿
Thursday, June 26, 2014 | 12:37 AM | 0 cakap cakap
Assalamualaikum semua. 
*lelambai kerinduan blog*
:')



2008 till 2014.. whoaaa.. i've been blogging in such a long period! *tepuk tangan*

tp skrg jarang lahh woihhh nak berblogging bagai.. everything aku banyak update kat instagram je.. much more easier kot.. org cakap,asal tak delete je blog kalau dah tak guna and dah malas update..well,, aku sayang blog ni.. sangat sayang.. kau bayang kan lah cerite zaman aku baru nak up up belambak dalam blog nehh.. cerite gaduh nye lain, cerita hang out nye lain,birthday wishes, cerita cinta nye lagi.hahaha.kemain.. aku rasa aku takkan delete kot blog ni.. aku just delete gamba2 dolu2 je yang aurat tak brape nak jaga tu.so far aku rase aku dah delete semua gamba yang tak brape patut ditonton.haha.tak tau kalau ade terlepas pandang.kalau ade,plss let me know ye. *bajet2 ade je org nak scroll older post aku* hahah. #justSay


so, skrg ni cuti..well, kau faham je lah aku ni bukak blog time cuti je kotttt.lol.. 

and entry ni kira macam entry bukak pagar lah kot. emm emm.. kot lah aku rajin nak berblogging balik.. haha.. well,frankly speaking,aku tulis,utk aku baca..aku tak tulis blog utk org lain baca..tulis utk diri sendiri,,as i can bernostalgia masa sendiri bila dah nenek nenek nnt. bahaha.

till then, salam! :D


Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.