+Follow | Dashboard


Aisyahira Melan Omar
Another day, another chance to right the wrongs of yesterday.
aishOSEM?
About | Links
| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |



45953573-10215484187891885-3172632005854625792-n

Heyy you! Assalamualaikum!

Nothing much. Update setahun sekali. Cuma sayang nak delete blog ni sbb dah 11 tahun.
say what!! 11 tahun guysss. haha. So entry byk tu semua zaman hingusan.lol.

Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-



The Story Begins!



✿ kenapa itu kenapa ini ✿
Tuesday, September 30, 2014 | 8:11 PM | 0 cakap cakap

aku tak salahkan kalian kalau kalian su'udzon.
aku manusia.manusia biasa.

nak puaskan hati semua orang,payah.
nak fahamkan semua orang.payah.

cukup sekadar aku waras dengan apa yang aku lakukan.
cukup sekadar aku masih atas jalan putih bukan nya hitam.
cukup sekadar mak,family dan org2 terdekat  faham kenapa itu dan kenapa ini.

tak perlu aku nak nampak baik dimata kalian.
tak perlu aku nak jelaskan pada semua,kenapa aku buat mcm tu,kenapa aku buat mcm ni.

tak perlu aku nak berpura-pura dan menafikan aku manusia penuh dosa.

aku tahu diri aku.
moga aku dan kau dalam kasih syg Allah.
terima kasih kerana keperihatinan.
:)





Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.