+Follow | Dashboard


Aisyahira Melan Omar
Another day, another chance to right the wrongs of yesterday.
aishOSEM?
About | Links
| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |



45953573-10215484187891885-3172632005854625792-n

Heyy you! Assalamualaikum!

Nothing much. Update setahun sekali. Cuma sayang nak delete blog ni sbb dah 11 tahun.
say what!! 11 tahun guysss. haha. So entry byk tu semua zaman hingusan.lol.

Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-



The Story Begins!



✿ aish's 2015 ✿
Saturday, January 10, 2015 | 12:57 PM | 0 cakap cakap
assalamualaikum 2015 :')

wuarghhh! 2015! daebak! ye ye, hari ni dah 10 jan, lambat betei nak hupdate blog tahun baru.. haha..

ohh, how's life? Alhamdulillah good. makin bzz..tp tak tau ape yg di bzz kan ni..blerghh..

so! ape perancangan 2015? lets get started!

ohh before that,, bagi gambar tuan tanah kedaung sikek.. lame tak post gamba sendiri kat blog.kohkoh.


nahhh,, nampak tak tuan tanah dah semakin meningkat tumbesaran lemaknye,ahh.. abaikan!



berbalik kepade main point entry ni td, what will happen in aish's 2015?

 sekarang, 10 jan, masih lagi dalam musim exam.tp isnin ni last paper, maka berakhir lah semester 7 bagi seorang aisyahira..ngeh ngeh..
  19jan-9feb menjalankan duty seorang leftenan muda utk latihan khemah tahunan dan latihan berterusan.. YO lah sgt..boo..
 pertengahan feb, bermula lah semester terakhir! weyh! last sem.. sem ke 8! gila lahhhh.. 8 sem kotttt.. tak sangka! haha.. overrr.sepak kang..
ape yg aku fikir skrg adalah nak siap kan aku punya final year project. sem depan cuma ade 3 subject,insyaAllah pulun yang terbaik.. target utk dpt first class..and insyaAllah aku tgh pulun utk anugerah diraja! haha.. besar cita2.. tak pun, anugerah tnc pun okay lahh.. ye laa.. aku anak last, gile ke ape tanak bagi mak senyum sampai telinga! hii..insyaAllah. moga Allah mudahkan..mohon doa semua ye!
nak amek lesen kereta..tp nak beli motor..motor vespa tu..ya Allah comel nye.. serious. tp ape kaedahnye aku nak g amek lesen kereta. erm,tengok lah mcm mana.. haha..
kalau bole lepas exam nak jadi cikgu sandaran..sandaran ke name die? ntahh.. tp jd cikgu kejap, before fly to edinburgh next 2016. :') haha.. cita2 kena menggunung babe.. edinburgh, master of science structural engineering and mechanics.. wuwuwu..gah sgt la tu? haha.. ni blog aku,kau diam lah..lol. tu cite2,korg doakan je lah ye.hiks
hmm, pastu nak pegi english class.. utk amek IELTS.kau tahu je lah english aku ni cano..looser habis.. kang tak pasal pasal tak dpt pegi edinburgh.. haha..chaiyok!
ohh,, bulan 10, ade kenduri kahwin..sape punya? aku lah.. ehh..hiks.abg aku lahh.. and aku tgh berkira2 nak buat engagement waktu weeding abg aku.. aci tak? hahaha.. menggunung betul cite2..starlight kepale tu kang. hah.  
haa,, bulan 10 jugak,insyaAllah graduation day! ya Allah! can't wait!! hari jubahhh.. tolang lah bagi baloon helium kat aku.. aku mengidam.. birthday aku dah lah takde org bg baloon helium! ehh

 tu je lah kot stakat ni..acara-acara yg bakal berlangsung 2015 ni.. haha.

moga Allah redha dgn setiap perkara yg aku lakukan..nak jadi yg lebih baik.. nak improve diri sendiri in all aspect.

sebenarnya, aku rindu tarbiyah, 2014, aku mcm makin jauh dr tarbiyah, tak tau aku yg menjauh ke tarbiyah yg menjauh.ehh.aku rindu sgt2.. moga 2015 ni, Allah bantu aku utk terus berada dalam tarbiyah, dikelilingi org2 soleh dan solehah,yg sentiase rindu Allah dan rasulullah.. insyaAllah. :)





lots of love,
aish yang penuh cita2.. haha..

Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.