+Follow | Dashboard
I believe in Islam. I believe in Allah and peace.
aishOSEM?
About | Links | Stuff

| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |


Heyy you! Assalamualaikum! Welcome to my World. Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-
bottom







The Story Begins!

new me. strong me.
Saturday, April 11, 2015 | 9:02 PM | 0 cakap cakap
perasaan atau rutin..

aku di provok oleh semua org.. haha. kesian weyh..da lah hati acah merana duka dan lara..kena provok bertubi-tubi pulak,.lols. 

semua org cakap rutin. 

aku cuba utk menidakkan.

tapi fikir deep deep..

aci tak kalau nak ckp betul?hmmphh.


bukan tak yakin dgn perasaan sendiri, cuma aku cuba utk yakinkan diri ini adalah rutin..

satu, untuk move on dengan jayanya, 

dua, keseronokan dan kebahagian,dan keexcitedan (ape ke jahanam bahasa aku hihi) seakan akan mcm tak rasa utk empat kali yg tak pernah sampai 5 jam..erk..cuma bahagia akal, hati tak sebahagia akal.kot. disini tak rasa.. tak tau lah disana..kot.. 

tiga, rasa makin mati. cuba hidupkan,tp terus menerus mati.penat.lelah..mohon cabut alat bantuan penafasan..dead..

empat, bukan tak fikir,tp fikir je tak cukup utk bersatu.bukan takde rasa.tp sekelumit rasa tu tak cukup utk bahagia. 

dan aku cuba tanam dlm hati itu hanya rutin enam tahun. rutin. ye rutin.. 

RUTIN. ye,dari kau atau dari aku, itu hanya rutin. 

jom tukar rutin.aku yakin kau jumpa kebahagian lain. 

jgn lagi ckp aku kebahagian kau, sebab aku tak rasa kau bahagia dengan aku. kurang effort,kurang concern, kurang faham, kurang ambil berat, kurang simpati, kurang empati, kurang masa, kurang rasa kasih dan sayang, kurang sedar yg hati aku banyak kali sakit, kurang sedar yg air mate aku ni dah macam takde tujuan lain utk keluar selain dr tujuan ini.haha. aku penat.. sekian..

pegi cari rutin baru. 

org marah aku kenape aku sabar. semua paksa aku utk jadi kental sekental askar.ehh. haha.. okay..dah kental ni. tak nangis dah.. tak gembeng dah..oh smlm aku beli casing phone loreng..acah2 strong lah? haah..okay takde kaitan.kbai,,ehh dah lah. penat. 

new me. strong me. jgn cari jgn pujuk jgn rayu.. to late..i am strong to say no. 





Labels:


Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.