+Follow | Dashboard


Aisyahira Melan Omar
Another day, another chance to right the wrongs of yesterday.
aishOSEM?
About | Links
| h o m e | | f a c e b o o k | | t w i t t e r | | i n s t a g r a m |



45953573-10215484187891885-3172632005854625792-n

Heyy you! Assalamualaikum!

Nothing much. Update setahun sekali. Cuma sayang nak delete blog ni sbb dah 11 tahun.
say what!! 11 tahun guysss. haha. So entry byk tu semua zaman hingusan.lol.

Thanks for visiting.
hanya lakaran rasa dari gadis yang penuh perasaan.heuheu.

Be nice here.

-aish-



The Story Begins!



✿ aku happy ✿
Wednesday, September 21, 2016 | 2:18 PM | 0 cakap cakap
bismillahirahmanirrahim.

lame dah tak menulis blog.fyi skrg aku dah ade diari. kahkah.. serious lah tulis diari manually dlm buku. lame aish lame.. lols. biar lah!

apa khabar? aku? khabar baik. i'm good. surprisingly i am very good. tenang dan bahagia. alhamdulillah. kalau lah tau perasaan akan jadi setenang ni, dah lama aku serah hati 100% kat Allah. haha..teruk nye baru nak tau.tp alhamdulillah lah dengan hari2 yg baru sekarang ni. aku lebih happy.

hati. soal hati paling takut aku nak sembang. takut terjatuh hati pun ye. taku terasa hati pun ye. buat masa ni mmg hati under maintenance. malas nak bukak hati. kalau ade yg nak bukak, through my family je lah ye. malas nak buat decision. haha. senang hidup.

sekian. aku happy. :)

Older Post . Newer Post




Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by YOU.